Klantenservice

Pure Heart KristallenZie wie je werkelijk bent

Klantenservice / Algemene voorwaarden webwinkel

Op de website vermelde prijzen voor de producten zijn inclusief btw en exclusief verzendkosten en onder voorbehoud van prijswijzigingen en typefouten.

Bestellen en betalen

Heb je vragen over een product of je bestelling neem dan gerust contact met ons op.

Selecteer bij de afronding van je bestelling een verzendmethode en betaalmethode. Betalen kan d.m.v. een bankoverschrijving of met iDEAL.

Ook kan hier in het notitieveld, indien gewenst, worden aangegeven voor wie de bestelde artikelen bestemd zijn. Ik kan dan invoelen welke exemplaren geschikt zijn.

Zijn alle benodigde gegevens juist ingevuld, dan kan de bestelling geplaatst worden. Je ontvangt binnen enkele minuten een bevestiging van je bestelling per e-mail.

Afhalen en verzenden

Binnen Nederland kun je zowel kiezen voor afhalen als voor verzenden. Heb je gekozen om je bestelling af te halen, dan nemen we via de mail contact op om een afspraak te maken. Bij afhalen is afrekenen per pin niet mogelijk.

Bestellingen worden over het algemeen binnen 1 werkdag na ontvangst van betaling verzonden met PostNL, waarbij gebruik wordt gemaakt van Track & Trace. Mocht een bestelling niet binnen enkele werkdagen na betaling verzonden kunnen worden, dan nemen we hierover zo spoedig mogelijk contact met je op.

Verzending binnen Nederland:

Er zijn twee manieren van verzenden, namelijk via brievenbuspakket of pakketpost.

Brievenbuspakket is voor kleinere zendingen, zoals knuffelstenen, en kost € 3,50. Als deze optie mogelijk is zal deze worden getoond bij het afrekenen. Wordt er meer besteld en blijkt het in de praktijk niet mogelijk om gebruik te maken van deze optie, dan neem ik zo spoedig mogelijk contact op.
In andere gevallen, waarbij brievenbuspakket niet mogelijk is, wordt gebruik gemaakt van pakketpost met track en trace code. De kosten hiervoor  € 5,95.

Bij bestellingen vanaf € 80,00 worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Let op dat bij de afronding van de bestelling de juiste verzendmethode wordt geselecteerd, namelijk “Gratis verzending”.

Verzending is alleen mogelijk binnen Nederland.

Bestelling annuleren

Je kunt je bestelling kosteloos annuleren. Je kunt dit telefonisch of per e-mail melden, met vermelding van naam, bestelnummer en besteldatum. Mocht je al betaald hebben dan wordt het volledige aankoopbedrag binnen een week terugbetaald. Is de bestelling reeds verzonden dan is annuleren niet meer mogelijk. Je kunt dan wel binnen 14 dagen na ontvangst je herroepingsrecht uitoefenen. De kosten van het retour sturen van je bestelling worden hierbij niet vergoed.

Retourneren en ruilen

Tijdens de zichttermijn van 14 dagen heb je een herroepingsrecht, waarbij je de mogelijkheid hebt om zonder enige verplichting, anders dan tegen vergoeding van de rechtstreekse kosten van terugzending, de ontvangen goederen te retourneren. Na het verstrijken van deze zichttermijn wordt de koopovereenkomst bindend, tenzij je vóór het verstrijken ervan je herroepingsrecht uitoefent. Hiervoor moet je ons via een schriftelijk verklaring (per post of e-mail) op de hoogte stellen van je beslissing de overeenkomst te herroepen.
Vervolgens moeten de desbetreffende artikelen in goede staat (onbeschadigd en indien redelijkerwijs mogelijk in originele verpakking) binnen 14 dagen worden teruggezonden. De artikelen mogen natuurlijk niet gebruikt of geopend zijn. Na ontvangst wordt het aankoop bedrag van de geretourneerde goederen binnen 7 dagen terugbetaald. Indien de gehele bestelling wordt geretourneerd zullen de (indien betaalde) verzendkosten worden terugbetaald. Indien een deel van de bestelling wordt geretourneerd zullen de (indien betaalde) verzendkosten niet worden terugbetaald. Bij ruilingen zullen de (indien betaalde) verzendkosten niet worden terugbetaald.
Mocht je een artikel willen ruilen, dan kun je dit telefonisch of per e-mail aan ons doorgeven. Wij kijken dan of het artikel wat je wenst te ontvangen voorradig is en of er eventuele nieuwe verzendkosten betaald dienen te worden. Het te ruilen artikel kan dan vervolgens aan ons retour gestuurd worden. De kosten van het terugsturen zijn voor rekening van de klant. Wordt het artikel geruild door een fout van ons of vanwege een defect, dan zijn deze kosten uiteraard voor onze rekening.

Overige informatie

Wil je meer informatie, heb je vragen of opmerkingen over een product of een bestelling? Heb je een klacht over een product wat je bij ons gekocht hebt of ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Is een pakket beschadigd aangekomen? Neem dan graag contact met ons op.

Voor een optimale en duurzame werking van mineralen en fossielen is het belangrijk om ze goed te verzorgen door ze regelmatig te reinigen en op te laden.